Класний керівник 6 класу
Баловненської ЗОШ Ι-ΙΙΙ ступенів
Костирко С.А.
З родини йде життя людини
Мета: Створити святковий настрій,
розвивати творчу уяву учнів, виявляти акторські здібності батьків та їхніх
дітей, розвивати звичку змістовно, цікаво проводити вільний час.
Обладнання: комп’ютер, атрибути до
конкурсів, магнітна дошка, малюнки, вислови, фото.
Пісня «Родина»
1 учень.
Добрий день, шановна родино! Наше свято – це ще одна сходинка до сімейного
зближення. До родинного єднання «в сім’ї
вольній, новій».
2 учень.
Добрий день, люди добрі!
Що сидять в нашій господі!
Раді святом вас вітати,
Щастя і добра бажати.
Учні (разом) Добрий день!
1 учень.
Правда, чудова ця фраза?
Вона зближує нас з вами відразу
Сьогодні, гадаю, якраз буде вчасно,
Щоб у всіх був дійсно чудовий настрій,
Упоравшись з ділом, хіба нам не варто,
Зустрітися з піснею чи навіть із жартом.
Вчитель:
Красиво і ніжно у нашій світлиці
Квіти на вікнах стоять чарівні
Сьогодні в нас у класі – родинне свято
І дозвольте всіх вас, привітати мені
Доброго дня, шановні гості, батьки
та рідні! Я дуже рада, що ми всі тут зібралися на святі «З родини йде життя
людини». В Україні говорять: «Без сім’ї немає щастя на Землі». Саме в сім’ї дитина
робить свої найперші кроки, звідси вона виходить у широкий світ, навчається
любові і добра, тут вчиться шанувати свій рід, свою землю, берегти пам’ять свого
роду.
Родина – це не тільки родичі, це
друзі, наш клас, школа й увесь народ.
А найцінніше, що є в кожної
дитини - це її батьки.
( учні називають своє ім’я, яке
зображене у вигляді квітки і кріплять на
магнітну дошку, та імена своїх батьків,
і теж прикріплюють на магнітній дошці у вигляді промінців сонця, далі до
промінців додаємо обличчя сонечка).
Вчитель:
Ось яка чудова поляна квітів
зацвіла, зігріта любов’ю, ласкою, теплом, посмішкою ваших мам та тат. Давайте
візьмемо часточку цього родинного тепла до
нас «На вогник з батьками». (засвітити свічку) і нехай несе вона у кожен ваш
дім щастя, здоров’я, любов і згоду, а
сьогоднішня наша зустріч – святковий настрій, творчу уяву, акторські
здібності, хвилини сміху і радості.
І вже готові до змагань родини: Бандури, Доги, Шкарупи.(представлення
членів команди).
Змагання оцінюватиме вельми шановне журі:
Журі......
1 конкурс – «Знайомство з командами»
Назва, емблема, девіз, привітання, презентація.
2 конкурс. – «Розминка»
Класний керівник.
Тож,
команди, ваші запитання.
(Команди задають заздалегідь підготовленні запитання)
-
Щоб не втрачати дух змагання,
-
Журі нам оголошує результати привітання.
Журі: Емблеми ви виготовляли
І такі бали заробляли.
(оголошують результати)
Класний керівник.
Кожен з нас: і дорослі, і
діти, - сподіваються на диво. Тому цим дивом нехай сьогодні стане казка. Адже
саме вона привертає увагу кожної людини на нашій планеті.
Тож, капітани, ведіть свої команди у чарівну
країну Казок. Нехай щастить вам. Та пам’ятайте:
Якщо
команда забажає більше балів мати,
То казку можна ще й інсценувати.
3 конкурс – «Казка»
Класний керівник.
Для того, щоб Вам настрій перед казкою
підняти,
Журі
оцінки за 2-й конкурс хоче вам сказати.
(оголошення оцінок).
Інсценізація казок.
4 конкурс – «Влучи в ціль»
Класний керівник.
О
спорте, черга вже твоя!
Запрошуємо
в клас на середину
Дорослого з команди або дитину.
(учасники повинні 5 разів кинути
тенісний м’ячик в імпровізовану корзину).
Класний керівник.
Казки
ви всі старалися, складали,
Увага!
Результати такі стали...
5конкурс – «Склади обличчя»
Класний керівник.
Журі старанно в нас працює,
Над
балами усе мудрує,
А ми чекаємо дорослого або дитину,
Що,
зав’язавши очі, нам складуть Людину.
(на столі перед учасниками кожної з команд лежить папір, олівець, 2 вуха, 2
ока, ніс, рот, 2 брови. Зав’язавши очі одне одному, учасники повинні розкласти
реквізити, щоб вийшло обличчя людини).
6 конкурс – «Музичний»
Класний керівник.
Конкурс
«Музичний»
Приклад
класичний...
В
лесу родилась елочка,
В лесу она росла...!
Завдання Вам: змініть мелодію,
Залиште тут тільки слова,
Щоб
пісня вже була нова.
7 конкурс – «Рибалочка»
Класний керівник.
О, командире ! По учаснику сюди нам дай,
Щоб
він приніс вам перемогу!
Класний керівник.
Конкурсів чимало вже провели,
Тепер ваше слово, суворе журі.
(оголошення результатів).
Класний керівник.
Були
вже різні конкурси
Музичний, спортивний, будівельний, драматичний.
А зараз кращий від усіх, бо він
є капітанський
8 конкурс – «Конкурс капітанів»
Класний керівник.
Ось вирішальний вже момент у зустрічі настав:
На
бій із суперниками капітан наш став.
В командах вже
звучить гучне «УРА!»
І
побажання їм: «Ні пуха, ні пера!»
(За одну хвилину капітан повинен написати якомога більше каліграфічних букв
Ж)
9 конкурс – «Танцювальний»
Класний керівник.
Тепер, о наші золоті батьки,
Команду виручайте ви.
Згадайте молодий свій вік.
Умова: від команди жінка й чоловік.
(Виконують танець на газеті)
Класний керівник.
Здається, ви вже заморились,
Бо добре всі
отут трудились.
Тепер,
шановнеє журі,
Усім свій
вирок говори: нагородження грамотами
(Найспритніші, найвеселіші, найжвавіші).
1 учень. Ну от і все, ця зустріч – як
урок,
Пройшла так швидко,
пам’ять відновилась,
І, як в дитинстві,
продзвенів дзвінок.
Як добре, що ми тут
усі зустрілись!
2 учень. Людське безсмертя з роду і до
роду
Увись росте з коріння
родоводу.
І тільки той у кого
серце чуле,
Хто знає, береже минуле
І вміє шанувать сучасне,-
Лиш той майбутнє
Вивершить прекрасне!
1 учень.
Вклоняємось всім вам доземно.
(учні стають колом, беруться за руки, вклоняються всім батькам).
Класний керівник.
Завершити наше свято мені хочеться словами:
Зацвітає калина, зеленіє ліщина,
Степом
котиться диво-луна.
Це моя Україна, це моя Батьківщина,
Що, як
мама, як тато – одна.
Пісня: «А я бажаю вам добра». |