10 клас
Всесвітня історія
Опрацювати сторінки підручника ст. 214-215, 218-223.
Запитання на закріплення.
- Які особливості розвитку країни в 1920—1930-ті рр. можна виділити?
- Дайте оцінку діяльності М. Хорті.
- Які реформи були здійснені урядом графа М. Карої?
- Що зумовило встановлення королівської диктатури?
- Чи вирішила вона ті проблеми, що стояли перед країною?
- Що спричинило встановлення диктатури генерала Антонеску?
7) Назвіть основні риси режиму.
8). Виділіть етапи політичного розвитку Румунії
Історичний диктант.
- Коли Угорщину було проголошено республікою?
- Хто очолив уряд новоутвореної Угорщини?
- Коли було встановлено диктатуру М. Хорті?
- Чи брала Угорщина участь у поділі ЧСР?
- Які держави брали участь у війні з Угорською Радянською Республікою?
- Який характер мала революція 1918—1919 рр. в Угорщині?
- Яку назву мала фашистська партія Угорщини?
- Які дві партії об'єдналися й утворили у... р. Соціалістичну партію Угорщини?
- Коли було проголошено радянську владу в Угорщині?
- Офіційно М. Хорті був :..
- Монархію в Угорщині було відновлено в ... р.
- Які території втратила Угорщина за підсумками Першої світової війни на користь Австрії?
11 клас
Всесвітня історія
Опрацювати сторінки підручника 132-142.
Запитання та завдання на закріплення
- Визначте основні передумови революцій у країнах Центральної та Південно-Східної Європи наприкінці 1980- на початку 1990-х років.
- Якими були наслідки демократичних революцій?
- Як відбулося роз’єднання Чехословаччини в 1922 р.?
- Складіть таблицю та запишіть у ній, на які держави розпалася Югославія.
9 клас
Історія України
Виконати практичне заняття №5 ст. 195.
Повторити & 22-23
|